Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

Azaela

 


Jag heter Azaela och den mediala förmågan , mina känsliga sinnen har funnits med mig i hela mitt liv.Jag har troligen ärvt den ifrån min morfars sida av släkten , kanske främst min moster som en gång i tiden var en välkänd sierska/medium(av respekt för henne som idag har konverterat till en annan religion så skriver jag inte ut hennes namn).Det mediala har alltid funnits med och alltid varit naturligt för mig.

 

Till skillnad från min syster Sangelina så har jag en del av mina rötter i Spanien.Jag tillhör ingen specifik religion men tror att det är mitt biologiska arv som gör att jag alltid dras extra mycket mot änglar , helgon och gamla kyrkor (i min spanska del av släkten har man i alla tider varit strikt troende katoliker).

 

När jag inte bloggar här så tillbringar jag det mesta av mina dagar med samma saker som de flesta andra dvs att jobba , städa , ta hand om mina(4 st) barn , sköta hemmet , umgås med vänner.Jag älskar , hatar , gråter och skrattar , lider , njuter , gör misstag och allting annat som hör livet till på både gott och ont .

Jag skulle kunna blogga om hur högt jag snarkar på nätterna , om att jag alltid lyckas försova mig på morgonen , om hur envis jag kan vara eller att jag alltid bryr mig alldeles för mycket om alla andra och jag skulle kunna skriva en roman om hur jag själv misslyckas med att följa mina egna råd.Dvs jag är bra på att vägleda andra men sämre på att se på mig själv(vilket jag tränar på) men det finns redan mängder av såna bloggar skrivna av människor som har betydligt intressantare liv att läsa om än vad jag har så i den här bloggen kommer jag istället att fokusera på den andliga delen av tillvaron och lämna den grå vardagen åt sidan för en stund.

I den här bloggen kommer jag att skriva om den andliga sidan av mig som älskar stjärnhimmelen , månen , kristaller , rökelser , doftljus ,  gamla kyrkor , naturen och havet.Jag kommer skriva om kärlek och livet som jag ser det , dela med mig av magiska ritualer , magiska skönhetsprodukter  m.m.

Jag lägger tarotkort i stort sett varje dag för både mig själv och andra och det har jag gjort i många år.Jag har provat att utforska många delar av den andliga sfären men just Tarot har visat sig vara min främsta grej.

Att lägga tarot är något som jag aldrig tröttnar på.Alltid lär jag mig själv något nytt och varje tarotläggning är dessutom lika spännande och intressant varje gång.Varje ny kund helt unik och speciell på sitt eget sätt.Ingen konsultation blir någonsin den andra helt lik.

Under en konsultation får jag ofta till mig ett slags inre "flöde" av information om personen jag lägger korten för och människor omkring den utöver det som jag ser i själva korten.Tidigare liv är något som ofta kommer upp liksom att jag kan uppfatta färger och kraftdjur / änglar /guider omkring dig , se saker som varit , som är nu och som kommer.Jag kan däremot aldrig på förhand säga eller styra hur mycket eller vad jag får till mig under en tarotläggning.

Jag drömmer även ofta sanndrömmar.Om platser , människor och namn.Även dessa kommer jag att skriva en del om här.

Jag erbjuder tarotläsningar till dig som är intresserad för 250 kronor.Jag arbetar alltid med korten i ensamhet och på distans och går djupt in i alla dina frågor.Du får ställa så många frågor du vill.Svaren får du alltid tillbaka skriftligt och via mail (i utskriftvänligt format)

 

Jag skriver alltid ner allting jag får till mig under läggningen för dig och du kan alltid lita på att jag arbetar under 100% tystnadsplikt.

 

Kontakta mig för mer information.

 

Stor Kram

Azaela

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


  Så roligt det känns att bloggen äntligen är klar.Vi är riktigt nöjda men hoppas framför allt att den ska vara intressant för er som läser och att ni ska trivas här.   Jag läste en bok en gång skriven av ett väldigt känt internationellt me...


      Det finns en film som egentligen är rätt så gammal men ändå kan jag se den om och om igen.Jag tycker den är vacker , djup och magisk samtidigt som den är skrämmande. Handling : Är verkligen Rose Red en hemsökt herrgård? För att få ...

  Oemotståndlig för en kväll Denna ritual ska uföras ostört i ditt eget badrum, och den kan utföras när som hellst. Men ej mer än en gång i månaden. Fyll badkaret med vatten. Tänd levande ljus och sätt på badkarskanten. Lägg i en handful...


  Häxor En häxa är en kvinna som har makt över sitt eget liv. Hon gör sina egna lagar.Hon vägrar att förneka sig själv. Hon erkänner ingen auktoritet större än sig själv.Hon är mer lojal sitt inre än någon yttre abstraktion. Hon är otä...

Ovido - Quiz & Flashcards