Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

Sangelina

 

Mitt namn är Sangelina.

 

Liksom min syster Azaela så har jag fyra barn och det mesta av min lediga tid går till dem och till allt annat som hör till att ha en stor familj.

 

Att laga mat , pyssla , shoppa , baka och inreda mitt hem hör till mina största inressen.Jag tycker mycket om kristaller , rökelser , doftljus och älskar att anordna små hemmaspa.

 

Jag har alltid haft en stark dragning till älvor , änglar , feer och andra vackra naturväsen.Som liten lekte jag ofta med varelser från just dessa magiska dimensioner.De har sedan alltid följt med mig.Kanske är det  min kärlek till inredningen(Chabby Chic) , till  lyx ,naturen , magiska ritualer ,  vackra blommor och allt som hör till romantiken och kärleken som binder mig samman med Älvornas dimension.Jag har också mina rötter ifrån Skottland.

 

Jag kan även väldigt lätt få kontakt med avlidna själar från andra sidan.

 

Jag använder mig av tarotkort ibland men oftast så får jag till mig allt jag behöver veta utan verktyg.Jag har också väldigt lätt för att få kontakt med djur.

 

Jag ger privata konsultationer på distans via telefonen för 250 kronor.

 

Jag kan dock aldrig på förhand lova dig ett specifikt resultat på en konsultation då jag aldrig på förhand kan säga vad som kommer till mig men jag är alltid ärlig om vad jag ser(eller INTE ser) och självklart arbetar jag alltid under 100% tystnadsplikt och gör alltid mitt bästa för att hjälpa dig att hitta svaren på dina frågor.

 

 

Kontakta mig för mer information.

 

I den här bloggen kommer jag i övrigt  att tillsammans med min syster skriva om magi , skönhet , romantik och kärlek och jag hoppas att du ska hitta något i det vi skriver som kan fånga ditt intresse.

 

Kram

Sangelina

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


  Så roligt det känns att bloggen äntligen är klar.Vi är riktigt nöjda men hoppas framför allt att den ska vara intressant för er som läser och att ni ska trivas här.   Jag läste en bok en gång skriven av ett väldigt känt internationellt me...


      Det finns en film som egentligen är rätt så gammal men ändå kan jag se den om och om igen.Jag tycker den är vacker , djup och magisk samtidigt som den är skrämmande. Handling : Är verkligen Rose Red en hemsökt herrgård? För att få ...

  Oemotståndlig för en kväll Denna ritual ska uföras ostört i ditt eget badrum, och den kan utföras när som hellst. Men ej mer än en gång i månaden. Fyll badkaret med vatten. Tänd levande ljus och sätt på badkarskanten. Lägg i en handful...


  Häxor En häxa är en kvinna som har makt över sitt eget liv. Hon gör sina egna lagar.Hon vägrar att förneka sig själv. Hon erkänner ingen auktoritet större än sig själv.Hon är mer lojal sitt inre än någon yttre abstraktion. Hon är otä...

Ovido - Quiz & Flashcards